ON4KSD ON4KSD
Radioamateurs

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Woordje van dank

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    ON4KSD -> Woord van de voorzitter
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ON8ODK

BerichtGeplaatst: 11-04-2015 08:49:03    Onderwerp: Woordje van dank Reageren met citaat

Beste leden van de KSD.

In eerste instantie wil ik U allen danken voor het vertrouwen dewelke jullie mij geven door mij te willen aanvaarden als CM. Ik beloof jullie dan ook om steeds rechtvaardig en eerlijk te handelen in mijn functie als voorzitter van de KSD.

Ik besef dat ik in de eerste maanden een dieptepunt zal meemaken , dieptepunt die naar mijn mening altijd plaats vindt in de zin dat sommige leden weg zullen blijven omdat ze de veranderingen niet aanvaarden. Het is dan ook met volle overtuiging dat ik aan de heropbouw zal voortwerken.

De functie van voorzitter is naar mijn mening een blijk van respect naar de leden maar ook naar onze gemeente van dewelke wij als club heel dankbaar mogen zijn voor al de faciliteiten die ons gegund zijn.

Ik hoop dat ik jullie waardig zal zijn en dat we verder kunnen samenwerken als een hechte club . We leven in een maatschappij waar sociaal kontakt meer en meer verdwijnt ondanks dat we zogezegd meer en meer sociale middelen gebruiken zoals facebook, skype en noem maar op.
Daarom vind ik het belangrijk dat we elkaar steunen , taak die ik ook als prioriteit opneem als voorzitter.

Ook wil ik een woord van dank geven voor onze aftredend voorzitter die 20 jaar trouw dienst heeft gedaan als CM van de KSD. Andre, uit naam van onze leden dank ik U voor uw trouwe diensten en het goede zorg dat ge altijd gegeven hebt aan de KSD.

Natuurlijk mogen wij niet vergeten dat André niet alleen was, ook aan Erik, ON3ME mogen we zeker een grote merci zeggen , Welke aktiviteit er ook geweest is, op Erik heeft men altijd kunnen rekenen , Een dikke merci Erik.
Vele mensen hebben in de loop der jaren heel wat gedaan voor de KSD, met name ook Therese ,ON8TC niet te vergeten, die als de beste onze QSL dienst verzorgt. Maar ook een woord van dank aan al wie geholpen heeft en ook de mensen die voor één of ander reden niet meer aanwezig zijn tussen ons maar ook bijgedregen hebben aan de opbouw van de KSD.

ON8ODK
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    ON4KSD -> Woord van de voorzitter Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: